jueves, 30 de noviembre de 2017

TARGETA NADALENCA

Hola de nou amics!!!

Ara vos vaig a explicar com he fet jo la meua targeta nadalenca. Ja vereu que és molt fàcil. Per a fer açò utilitzarem la pàgina de "Canva".
En primer lloc hem de punxar on posa "Comença a dissenyar una targeta de presentació". Una vegada dins, podem triar la maqueta que vullguem. En este cas jo he triat la que posa "St. Ignatius Church"


I a partir d'ací podem modificar el que vullguem. He triat un fons d'un color blau clar i he afegit flocs de neu. Les lletres les he canviat per "Bon Nadal" i he afegit el meu nom perquè la gent sàpia qui els desitja Bon Nadal. Jo els adorns de la part esquerra els he canviat, els he fet més xicotets i els he portat al cantó. He posat un arbre i com este arbre no tenia res, li he afegit uns quants adorns de nadal i una estrela dalt. Per a posar l'arbre i els adorns hem de punxar l'opció d'elements-il·lustracions.
Podem triar el tipus de lletra que volem punxant l'opció que posa "Text". També podem triar el color de les lletres, dels adorns, del fons, de tot en general. Potser haurà algunes icones o les fotos, per exemple, que no es puga canviar el color.
També he afegit unes línies per a decorar al voltant de les paraules i això és tot. 😊


Ens llegim el pròxim dia amics!👀👋💛

No hay comentarios:

Publicar un comentario