jueves, 30 de noviembre de 2017

FOTOGRAFIA I EDICIÓ

Què hi ha de nou amics?!!🐇🐰

Vos vaig a explicar què fer per a editar una fotografia amb el programa "Aviary"

En primer lloc, entrem en la pàgina d'Aviary i punxem on posa "Edit your photo". Una vegada punxat eixe botó, tornem a punxar on posa "Upload from computer" i triarem la foto que volem editar. Jo he triat esta ja que esta pràctica va sobre el Nadal.


El que jo he fet, una vegada triada la foto, és triar l'opció d'Overlays i dins d'esta, triar "Original" i he triat la primera forma.



Després he punxat en l'opció de Vignette. Ací podem triar la grandària del cercle i triar la intensitat del negre o el blanc.
He afegit moltes estreles per dal, punxant l'opció de "Stickers-Originals" i finalment he afegit "Bon Nadal" per a desitjar un Bon Nadal 😂
Així és com m'ha quedat.

Jo ho he volgut deixar així perquè a mon m'agraden les coses senzilles i pense que ha quedat bonic, però es poden fer moltes altres coses com afegir efectes, retallar, ajustar la brillantor i el contrast i més.
Set lliures per a crear 💚

Ens llegim el pròxim dia amics.👀👀

No hay comentarios:

Publicar un comentario